مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-27حوادث

14مصدوم و یک فوتی حاصل تصادف زنجیره ای و واژگونی سمند در زنجان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره ای در آزادراه زنجان به تهران 9 مصدوم برجای گذاشت که مصدومان توسط نیروهای امدادگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

- ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره ای در آزادراه زنجان به تهران 9 مصدوم برجای گذاشت که مصدومان توسط نیروهای امدادگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

داریوش تقیلو در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه صبح امروز (5 مردادماه) برخورد چندین دستگاه خودرو در کیلومتر 22 مسیر شمالی آزادراه زنجان به قزوین گزارش شد که بلافاصله پنج آمبولانس از پایگاه های مروارید، قره بلاغ، صبا،سلطانیه و فاتح به محل اعزام شد.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به احتمال افزایش برخوردها تعداد مصدومان 9 نفر اعلام شد که بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان آیت اله موسوی انتقال داده شدند، افزود: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و افزایش ترافیک در سطح جاده ها از رانندگان درخواست می شود با احتیاط و طمانینه بیشتری رانندگی کنند تا شاهد وقوع تصادفات تلخ و ناگوار در سطح جاده ها نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14مصدوم و یک فوتی حاصل تصادف زنجیره ای و واژگونی سمند در زنجان

14مصدوم و یک فوتی حاصل تصادف زنجیره ای و واژگونی سمند در زنجان